ورق ذوزنقه ای

ورق ذوزنقه ای

ورق رنگی ذوزنقه ای یک نوع ورق فلزی است که به صورت ذوزنقه شکل برش داده شده است. پس از برش، روی این ورق‌ها با رنگ پوشانده می شود تا ظاهری جذاب و مقاوم در برابر خوردگی و خش پیدا کنند. این برش‌ها از قسمت عرض ورق گالوانیزه انجام می‌شود و به مقاومت فیزیکی آن کمک می‌کند.

ورق رنگی ذوزنقه ای

ورق رنگی ذوزنقه ای گالوانیزه در بسیاری از کاربردهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، این ورق‌ها معمولاً در سقف‌های مسکونی، ساخت کانتینر، درب سوله‌ها، درب پارکینگ‌ها، سوله‌های ورزشی، حصار دور ساختمان‌های در حال احداث، ساختمان‌های صنعتی و تجاری و … استفاده می‌شوند. چرا که ظاهری جذاب دارند و مقاوم در برابر عوامل آب و هوایی هستند.

ورق رنگی ذوزنقه ای

ورق‌های رنگی ذوزنقه ای معمولاً به صورت رول و یا برش داده شده به طول مورد نیاز در بازار عرضه می‌شوند. این ورق‌ها در رنگ‌های مختلفی نیز قابل تهیه هستند که شامل 12 رنگ استاندارد است. بنابراین، مشتریان می‌توانند رنگ و اندازه دلخواه خود را انتخاب کنند.

باید توجه داشته باشید برخی از عوامل ممکن است باعث خرابی ورق ذوزنقه‌ای شوند که عبارتند از: تغییرات شدید در دما، خوردگی، آسیب‌های مکانیکی و … بنابراین، بهتر است قبل از خرید و نصب ورق رنگی ذوزنقه‌ای، از طریق کارشناسان و فروشندگان مطمئن شوید که این نوع ورق‌ها مناسب برای نیازهای شما هستند و در شرایط محیطی، کارایی بهینه را دارند یا خیر.

 

برای محاسبه وزن ورق ذوزنقه‌ای رنگی به صفحه محاسبه‌گر وزن ورق مراجعه کنید.

 

قیمت ورق ذوزنقه ای رنگی

رنگ ورق‌ ذوزنقه ای گالوانیزه، بر روی قیمت آن تاثیرگذار است بعنوان مثال رنگ قرمز در مقایسه با رنگ سفید ارزان‌تر است. همچنین ابعاد بزرگتر و ضخامت بالاتر نیز باعث افزایش قیمت می‌شود.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید ورق ذوزنقه ای رنگی از مجموعه وستاسازه با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

886 11 11 0939

021-28426262

021-28427497

021-66632902

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات مشابه

ادامه مطلب
قوطی پروفیل آهنی

قوطی پروفیل آهنی

قوطی پروفیل آهنی یکی از پر کاربردترین مصالح در ساختمان سازی است که در دو نوع صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد. پروفیل آهنی مقطعی توخالی از جنس آهن ...
ادامه مطلب
سپری آهنی

سپری آهنی

سپری یا پروفیل T از مقاطع پر کاربرد در ساختمان سازی و صنعت میباشد که از دو قسمت اصلی بال و جان تشکیل شده است این دو قسمت طوری کنار ...
ادامه مطلب
گریتینگ

گریتینگ

گریتینگ (Grating) در لغت به معنای مشبک است و بعنوان یک سازه صنعتی در صنایع مختلف کاربرد دارد. این شبکه در دو نوع فلزی و غیر فلزی تولید می‌شود. گریتینگ ...