ورق استیل براق

ورق استیل براق

در توصیف ورق استیل براق باید بگوییم ورقی است که دارای سطح صیقلی و روشن است و همین مزیت باعث شده چشم نوازتر به نظر بیاید و فرم‌پذیری بهتری داشته باشد. از آنجا که ظاهر زیبا لازمه طراحی و دکوراسیون است می‌توان از ورق استیل براق در فضاهای لوکس و مجلل استفاده نمود. ورق استیل دکوراتیو براق اغلب در ضخامت‌های پایین تولید می‌شوند و محدوده ضخامتی آن معمولاً بین 0.3 تا 1.5 میلی‌متر است.

انواع ورق استیل براق

ورق استیل براق به دو صورت شیت فابریک و رول موجود می‌باشد در این دو حالت تفاوت‌هایی موجود است. رول‌های ورق استیل براق، معمولاً عرض 1، 1.22 و 1.25 متر دارند و در موارد بسیار کمی نیز با عرض 1.5 متر تولید می‌شوند. اما در حالت شیت فابریک ابعاد این ورق‌ها عبارتند از 2*1، 1.22*2.44، 1.25*2.5.
البته لازم به ذکر است که در صورت نیاز و مطابق با درخواست مشتری می‌توان این نوع ورق را در ابعاد سفارشی و غیرمتداول نیز برش داد.

انواع ورق استیل براق
یکی دیگر از مشخصات مهم ورق استیل رنگ آن است که قیمت این کالا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از رایج‌ترین رنگ‌های ورق استیل موجود در بازار می‌توان به رنگ طلایی و نقره‌ای اشاره کرد که قیمت ورق استیل براق طلایی بیشتر از نقره‌ای است و معمولاً کاربرد دکوراتیو دارد.

گریدهای ورق استیل براق موجود در بازار ایران کدامند؟

اغلب گریدها، 304 و 430 می‌باشند و به مقدار محدودی نیز استیل براق 316 در بازار پیدا می‌شود.

چگونه تشخیص دهیم ورق استیل براق چه آلیاژی دارد؟

ورق ضدزنگ دکوراتیو براق دارای دو آلیاژ بگیر و نگیر است که در قیمت آن تأثیر نسبتاً زیادی می‌گذارد. به همین دلیل باید شناخت کافی به بگیر و نگیر بودن آن داشته باشید. برای این کار راحت‌ترین کار این است که از آهنربا استفاده کنید. استیل بگیر به آلیاژهای اشاره دارد که جذب آهنربا می شوند و نگیر به مواردی اطلاق می‌شود که جذب آهنربا  نمی‌شود. به طور کلی می‌توان گفت استیل سری 400 از نوع بگیر و سری 300 نگیر است.
ورق استیل براق نگیر شامل گریدهای 304 و 316 و ورق استیل براق بگیر شامل گرید 430 می‌باشد. در بازار استیل ایران قیمت ورق براق استیل نگیر بیشتر بوده و تقاضای بالاتری نیز در بازار کار دارد.

کاربرد ورق استیل دکوراتیو براق

– صنایع پزشکی و داروسازی
– ساخت وسایل آشپزخانه
– لوسترسازی
– صنایع غذایی
– طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان

تفاوت ورق استیل دکوراتیو براق و ورق استیل دکوراتیو آیینه‌ای چیست؟

تصور افراد از ورق استیل براق همان آینه‌ای است، در صورتی که باید گفت نوع پرداخت‌کاری یا پولیش کاری سطح آنها با هم متفاوت است.
ورق استیل آیینه‌ای یا میرور تا مرحله آیینه‌ای شدن پولیش می‌شود و در نهایت شما می‌توانید تصویر خود را در ورق ببینید. اما ورق براق این قابلیت را ندارد و این دلیل باعث نوع کاربرد آنها می‌شود.

 

برای محاسبه وزن ورق استیل دکوراتیو براق به صفحه محاسبه‌گر وزن ورق مراجعه کنید.

 

راهنمای خرید ورق استیل دکوراتیو براق

جهت استعلام قیمت به روز و خرید انواع ورق استیل دکوراتیو براق با قیمت مناسب و کیفیت بالا از مجموعه وستا سازه با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

886 11 11 0939

021-28426262

021-28427497

021-66632902

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات مشابه

ادامه مطلب
تسمه استیل

تسمه استیل

تسمه استیل (Stainless steel flat bars) در صنایع قطعه سازی و فلزی کاربرد گسترده‌ای دارد و همانطور که از نامش مشخص است در برابر خوردگی و چقرمگی مقاوم می‌باشد. همین ...