خانه / ساختمان / ورق سینوسی از کجا بخریم؟

ورق سینوسی از کجا بخریم؟

ورق سینوسی

ورق سینوسی یا کرکره‌ای یکی از اصلی‌ترین ورق‌های موج دار است که با استفاده از فرم‌دهی ورق رنگی تولید می‌شود. این ورق کاربردهای بسیاری در انواع ساختمان دارد. برای خرید ورق سینوسی دلخواه خود این مقاله به شما کمک شایانی خواهد نمود.

ورق سینوسی چیست؟

ورق سینوسی همان ورق رنگی گالوانیزه است که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص به صورت موجدار یا سینوسی فرم دهی می‌گردد. ورق‌های رنگی یکی از محصولات اصلی تولید شده از ورق گالوانیزه است که در رنگ‌های متنوع تولید می‌گردد. پرمصرف‌ترین ورق‌های رنگی در بازار ایران، آبی، نارنجی، سبز و زرد است که به عنوان یک پوشش برای بخش‌های مختلف ساختمان کاربرد دارد. فرآیند گالوانیزاسیون و سپس رنگ‌دهی به ورق آهنی موجب تولید یک ورق فلزی سبک و مقاوم در برابر خوردگی می‌شود. به همین دلیل از ورق رنگی در تولید ورق سینوسی یا کرکره‌ای استفاده می‌شود.
ورق رنگی سینوسی در ساخت سقف‌های شیروانی یا سقف شیبدار در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، ویلاها و همچنین سوله‌های صنعتی، کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ دپو کاربرد فراوان دارد. همچنین از ورق کرکره‌ای رنگی به عنوان پروفیل نما در بدنه سوله‌ها، پارکینگ‌ها و ورزشگاه‌ها و کلیه سازه‌های مدرن و همچنین به عنوان دیوار متحرک در اطراف کارگاه‌های ساختمانی و پل‌سازی و… استفاده می‌گردد.

مراکز فروش ورق سینوسی

یکی از مهمترین دغدغه‌های فعالین صنعت ساخت و ساز، تأمین ورق سینوسی رنگی با ابعاد و رنگ مورد نیاز خود به بهترین قیمت می‌باشد. بنابراین همواره این سؤال در ذهن آنها وجود دارد که ورق سینوسی را از کجا تهیه نمایند. در ادامه به معرفی مراکز فروش ورق سینوسی پرداخته می‌شود. اما یکی از مهمترین فاکتورها در خرید انواع آهن آلات علاوه بر قیمت، میزان وقت و انرژی است که صرف خرید می‌گردد. به همین دلیل شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری نسبت به خرید ورق سینوسی اقدام نمائید.

خرید حضوری ورق سینوسی رنگی

مهمترین مزیت خرید حضوری، دیدن کالا از نزدیک و لمس آن می‌باشد. بدیهی است در این مسیر شما باید برای پیدا کردن کیفیت و قیمت مناسب مسیر بسیاری را باید طی کنید. به این ترتیب صحبت و مذاکره با تک تک فروشندگان این حوزه انرژی زیادی از شما می‌گیرد. مراکز فروش ورق سینوسی در تهران به شرح زیر هستند:

بازار آهن شاد آباد

بزرگترین بازار آهن آلات و فولاد کشور، بازار آهن شادآباد واقع در جنوب غربی تهران، محله شادآباد می‌باشد. این بازار در یک محیط فشرده و با ساختار قدیمی بیش از 80% از مواد اولیه صنعت و ساختمان کشور را مبادله می‌کند. با گشت و گذار در این بازار شما می‌توانید مغازه‌هایی را پیدا کنید که ورق سینوسی در ابعاد و رنگ‌های مختلف را به صورت کیلویی و برگی به فروش می‌رسانند. ورق سینوسی در ضخامت‌های 0.4، 0.5 و 0.6 به راحتی در بازار یافت می‌شود.

بازار آهن بهاران

با توجه به تراکم و پر شدن فضای بازار آهن شادآباد، بازار آهن بهاران در بخش جنوبی بازار آهن شکل گرفت. در بخش‌های مختلف بازار آهن بهاران 1 و بهاران 2، علاوه بر مغازه‌های کوچک دارای انبار، تعداد زیادی مجتمع‌های تجاری با دفترهای کوچک و همچنین تعداد زیادی انبارهای بزرگ دپوی کالا ایجاد شد. شما می‌توانید با مراجعه به بازار آهن بهاران نسبت به پیدا نمودن ورق کرکره‌ای اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

مرکز فروش آهن آلات آهن مکان

یکی دیگر از بازارهای بزرگ فروش آهن آلات بازار آهن مکان می‌باشد که در جنوب تهران و تقاطع اتوبان تندگویان و آزادگان قراردارد. این بازار نیز مانند بازار آهن شاد آباد مغازه‌های بسیاری دارد که ورق سینوسی یا کرکره‌ای را به صورت کیلویی و برگی به فروش می‌رسانند.

انبارهای واقع در شورآباد تهران

منطقه شورآباد که در بخش کهریزک تهران واقع شده است یکی از مناطق صنعتی تهران محسوب می‌شود. در این مرکز، بسیاری از انبارهای دپوی انواع آهن آلات و شیرآلات واقع شده است. شما می‌توانید با مراجعه به این انبارها کالای مورد نظر خود را مشاهده نمایید اما در اغلب موارد امکان خرید از انبار وجود ندارد و می‌بایست صاحب کالا را به شیوه دیگر پیدا کنید. زیرا در خصوص انبارهای بزرگ دپوی کالا محدودیت‌های بسیاری وجود دارد.

خرید حضوری یا غیر حضوری؟

همانطور که می‌دانید خرید حضوری نیازمند انرژی و وقت زیادی در طی روز و گردآوری اطلاعات بسیار می‌باشد. در خرید حضوری امکان خرید اشتباه با قیمت غیرمنطقی به جهت افزایش تأثیرگذاری هیجانی فروشندگان افزایش می‌یابد و لذا این ابتکار عمل را از خریدار می‌گیرد. البته مزیت خرید حضوری دیدن کالا و اطمینان از شرایط ظاهری آن می‌باشد. پر واضح است که در مورد ورق سینوسی با توجه به اینکه ظاهر محصولات بسیار شبیه هم و از چند برند خاص هستند بررسی ظاهری آن نیز کمک خاصی به خریدار نمی‌کند و بهترین کار بررسی اطلاعات فنی نظیر کد رال رنگ، ضخامت و… در پیش فاکتور می‌باشد.
روش دیگری که در عصر فناوری و اینترنت و کمبود زمان وجود دارد، خرید تلفنی و اینترنتی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر است. در این روش علاوه بر مشاوره، امکان بررسی و مقایسه محصولات را نیز برای خریدار فراهم است. خرید غیرحضوری، امکان مقایسه دقیق جنس و قیمت، فکر کردن و مشورت و دریافت راهنمایی قبل از خرید را برای مشتریان گرامی فراهم می‌آورد و خریدار را از بازی‌های روانی فروشندگان حضوری نجات می‌دهد.

خرید غیر حضوری ورق سینوسی رنگی

اما گروهی از مراکز فروش غیر حضوری ورق سینوسی رنگی مانند “شرکت وستا سازه راد“ برای همکاری و همراهی با مشتریان خود، محصولات حوزه کاری خود را هم به صورت عمده و هم به صورت خرده برای مشتریان ارسال می‌کنند و انواع ورق‌های رنگی شیروانی شامل ورق سینوسی، ذوزنقه و شادولاین را هم به صورت کیلویی و تناژ و هم به صورت برگی به فروش می‌رسانند. با پیشرفت تکنولوژی و برای رفاه حال مشتریان، شرکت‌ها علاوه بر فروش حضوری، فروش تلفنی و اینترنتی نیز دارند و کافیست پس از دریافت پیش فاکتور و تأیید آن نسبت به خرید اقدام کنید تا کمتر از ۲۴ ساعت محصولات مورد نیاز خود را جلوی درب منزل تحویل بگیرید. این زمان برای مشتریان حاضر در شهرستان‌ها کمتر از 48 ساعت می‌باشد.

روش خرید غیر حضوری ورق سینوسی رنگی

اين فرآيند بسيار آسان و به صرفه است. كافيست با كارشناسان فروش مجموعه وستا سازه تماس گرفته و درخواست خود را براي آنها ارسال كنيد تا در كمترين فرصت ممكن، كليه عمليات خريد شامل بررسی موجودی، ارسال پیش فاکتور و تکمیل خرید انجام و ارسال كالا به هر نقطه از كشور كه بخواهيد صورت پذیرد. شما می‌توانید در سفر، هنگام جلسه یا حتی در زمانیکه به ناگهان متوجه کسری موجودی شده‌اید با صرف چند دقیقه وقت کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

همچنین شرکت وستا سازه از طریق پنل کاربری، کلیه تاریخچه ارتباطات خود با مشتریان گرامی را به اشتراک گذاشته و شما می‌توانید در هر زمان نسبت به بررسی درخواست‌ها و خریدهای خود نزد این شرکت اقدام کنید. امکانات ویژه دیگری نیز از طریق پنل کاربری در اختیار مشتریان وفادار شرکت وستا سازه راد قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های 02128426262 و 02128427497 تماس حاصل فرمائید و یا تنها یک پیام از هر طریق ممکن به شماره 09391111886 ارسال نمائید.

همچنین ببینید

کاربرد آلومینیوم در پالایشگاه

کاربرد آلومینیوم در پالایشگاه

آلومینیوم به عنوان فلزی سبک، بادوام و قابل بازیافت، نقشی حیاتی در صنعت پالایشگاه ایفا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *