ورق سینوسی (کرکره‌ای)

ورق سینوسی (کرکره‌ای)

از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ورق‌های گالوانیزه در صنایع به ویژه ساختمان سازی می‌توان به ورق رنگی سینوسی اشاره نمود که با نام کرکره‌ای نیز شناخته می‌شود. این ورق‌ها با عرض 100 و 125 سانتی متر تولید می‌شوند و بنا بر خواسته مشتری طول آن‌‌ها تا 12 متر قابل تغییر است.

ورق سینوسی چیست؟

ورقی که دارای نیم دایره‌های برآمده است را سینوسی می‌نامند. لایه‌های رنگی علاوه بر زیبایی باعث افزایش استحکام و مقاومت ورق در برابر خوردگی می‌شوند. از این نوع ورق در ساخت سوله‌ها استفاده می‌شود و با توجه به استحکام بالایی که دارد در برابر زلزله نیز مقاوم است.

مزایای ورق سینوسی

ورق رنگی سینوسی

– ظاهر سینوسی یا کرکره‌ای این ورق مانع از ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان می‌شود. همچنین از نفوذ گرما به داخل جلوگیری می‌کند.

– نصب ورق رنگی سینوسی راحت است.

– مقرون به صرفه است.

– در شرایط مختلف آب و هوایی ظاهر آن تغییر نمی‌کند. همچنین در برابر آتش، سرمازدگی و مواد اسیدی و قلیایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

نحوه تولید

با استفاده از روش گالوانیزه گرم، ورق سینوسی گالوانیزه می‌شود یعنی سطح فلز با یک لایه روی پوشانده می‌شود تا علاوه بر زیبایی در برابر خوردگی نیز مقاوم گردد. بعد از فرایند گالوانیزاسیون ورق رنگ می‌شود و در نهایت با استفاده از ماشین آلات به شکل کرکره‌ای در می‌آید.

ورق رنگی سینوسی

کاربرد ورق رنگی سینوسی

از ورق رنگی کرکره‌ای برای ساخت ورودی پارکینگ‌ها، آلاچیق، سوله، شیروانی ساختمان و ویلاها، سقف کاذب، مغازه‌ها و جمع آوری آب باران استفاده می‌شود.

به منظور استعلام قیمت و خرید ورق رنگی سینوسی در رنگ‌های مختلف از وستاسازه با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

برای محاسبه وزن ورق رنگی به صفحه محاسبه‌گر وزن ورق مراجعه کنید.

 

راهنمای خرید ورق رنگی

جهت استعلام قیمت به روز و خرید محصول با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

886 11 11 0939

021-28426262

021-28427497

021-66632902

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات مشابه

ادامه مطلب
قوطی پروفیل آهنی

قوطی پروفیل آهنی

قوطی پروفیل آهنی یکی از پر کاربردترین مصالح در ساختمان سازی است که در دو نوع صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد. پروفیل آهنی مقطعی توخالی از جنس آهن ...
ادامه مطلب
سپری آهنی

سپری آهنی

سپری یا پروفیل T از مقاطع پر کاربرد در ساختمان سازی و صنعت میباشد که از دو قسمت اصلی بال و جان تشکیل شده است این دو قسمت طوری کنار ...
ادامه مطلب
گریتینگ

گریتینگ

گریتینگ (Grating) در لغت به معنای مشبک است و بعنوان یک سازه صنعتی در صنایع مختلف کاربرد دارد. این شبکه در دو نوع فلزی و غیر فلزی تولید می‌شود. گریتینگ ...